Jambo

Nå er jeg på ZANZIBAR. Klokka er nesten ni. Jeg har spist middag ute. Første hele dagen i Zanzibar.  Vi har nesten vært på stranda  hele dagen.  men jeg smurte meg selv så jeg ble litt solbrent.

Turen hit var laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
Reisen varte i over et DØGN og det ble forsinkelser i Stockholm og Addis Abeba. Vi sov på flyet, det var en skjerm i sette foran oss, sirka så stor som en iPad. På skjermen var det spill og filmer, jeg så på Home alone 2 og spilte helt til etter kl. 24!!

Her er et bilde av utsikten fra romme vårt


Kommentarer

  1. Så flott utsikt!👍 Jeg kunne se på bildene at du var blitt litt solbrent, håper deter bedre nå. Fint at dere kan følge med på Snøfall da. Stor klem💖

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

I ødemarken «out-back»

NYTTÅRSAFTEN

Det nærmer seg...