JUL PÅ HOTELLET

25 desember feiret de jul her på hotellet vårt. Vi ble invitert på afrikansk buffet og underholdning; en tromme- og dansegruppe. Jeg spiste ingenting! Men jeg elsket underholdningen. Jeg gikk fra mamma, pappa og Linnea og satte meg med de afrikanske venninnene, mine. Plutselig kom en av danserne bort til oss og dro oss med opp på scenen. Så dansa vi en og en foran HELE HOTELLET.  
Jeg begynte og danse først jeg vrikka på rumpa og rulla med magen.  Det var litt skummelt i starten så var det KJEMPEGØY!!!  
Etter på fikk vi masse applaus.  Jeg har fått en venninne fra Kenya hun heter Klaudia. Jeg har også to tvilling venninner fra Zanzibar. Mamman deres jobber her så de leker jeg med ofte. Jeg snakker engelsk hele tiden. Det er en mann som jobber her som heter Pascal, han er kompisen min. Jeg fikk en kjempefin t-skjorte av han til jul. 

Her er et bilde av meg som danser. 

Kommentarer

  1. Kjære Alma'n vår! Skjønner du sjarmerer både store og små afrikanere👍❤ Syn's jeg ser deg vrikke på rumpa og rulle med magen, tøffinga vår👏Afrikansk hiphopstjerne fantastisk😂Fortsett med å få gode venner der dere kommer, det er så vetdifullt å bli kjent med andre og andres kulturer. Vi heier på deg!! Diger klem fra mormor❤❤❤

    SvarSlett
  2. Flott Alma, med din rytmesans klarer du afrikanske rytmer også! Du får prøve deg i Kalahari også!! Så får du spise når du får tid! Morfar

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

I ødemarken «out-back»

NYTTÅRSAFTEN

Det nærmer seg...