Det nærmer seg...

Hei takk for at du ser på bloggen min, i dag er det to måneder og fire dager til vi reiser halve jorden rundt. Først skal vi til Zanzibar og det ligger i Tanzania, så reiser vi videre til Botswana, før vi reiser til Sør-Afrika. Deretter reiser vi til Hong Kong i Kina. Så er det videre til Sydney i Australia. I Australia reiser vi rundt i bobil i ca. en måned. Herfra går videre til Bali i Asia. Så fra Bali til Kambodsja, så Vietnam, så Laos og til slutt Thailand, også hjem igjen fra Bangkok. Jeg gleder meg aller mest til Botswana fordi vi har sett en veldig kul film derfra. Den heter Damenes detektivbyrå. Den er fin! Visste du at «Koko» betyr «hei» i Botswana? Jeg gruer meg litt til å dra til Australia fordi det er mange farlige dyr der.

Kommentarer

  1. Så flott det du har skrevet om turen deres Alma. Kjempebra, mye god informasjon her👍👌

    SvarSlett
  2. Glemte å sende med en stor klem til deg❤

    SvarSlett
  3. KOKO Alma! Så fin beskrivelse du har gitt av reiseruta deres. Jeg har lest en bok om Damenes detektivbyrå, så jeg skjønner godt at du gleder deg til å reise til Botswana. Men du kommer sikkert til å oppleve mye spennende og morsomt de andre stedene dere skal besøke også. Klem fra mormor.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

I ødemarken «out-back»

NYTTÅRSAFTEN